واکنش ها به حمله آمریکا به ایران!

Menu
WelCome To My Blog :)


Posts About Links etc

Archive
♦<-ArchiveTitle->♦

Design

Template: Sevin Theme

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 128
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 773
بازدید کل : 190981
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 480
تعداد آنلاین : 1

کد فـلـش کـردن لـیـنـک هـا

JKS

فقط کی پاپ و دابل اس

دختر مهربون



واکنش ها به حمله آمریکا به ایران!

یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه، اینا هم کامنتهای زیر اون تو یه سایت فارسی!
خوب همین کارارو میکنید که هی پشیمون میشن از حمله دیگه:
 
1 - ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه!یول
2- من چهارشنبه چک دارم !ابرو
3- منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم . برم جنگ نَرَم جنگ...!چشمک
4- پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...!ابرو
5- حالا من چی بپوشم؟!از خود راضی
6- ما شماره ماشینمون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!خنده
7- میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا!خیال باطل
8- سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جمعه بریم دَدَر!!متفکر
9- شام هم میدن؟خوشمزه
10- ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی.
از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم!اوه
11- بگو سر راه نون بگیره...!خنثی
12- ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم
جمعه حول و حوش ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از ناهار!!!!خمیازه (یعنی یه همچین موجودات باحالی هستیم ما)مژهقهقهه


نظرات شما عزیزان:

dejavu
ساعت22:59---24 آذر 1392
نخداییش خیلی باحال بود خیلی خندیدم.وب باحالی داره به منم بسر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: